Papiery

Papiery

Opis

Papiery - popularna i tania forma reklamy zewnętrznej (ekspozycja krótkookresowa) i wewnętrznej, odporna na warunki atmosferyczne.

  • Papier billboardowy - jedna z najtańszej formy reklamy zewnętrznej. Przeznaczona do częstej zmiany ekspozycji.
  • Papier Blue Back - papier z charakterystycznym niebiskim podkładem, który zapobiega przeswitywaniu plakatów i garfik poprzednio naklejonych. Stosowany do naklejania na słupach itp.
  • Papier White Back - sosowany do druku plakatów bardzo wysokiej jakości (lepsza jakość w porównaniu z drukiem na papierze BLUE BACK).
  • Papier City Light - druk w jakości fotorealistycznej w rozdzielczość 1440 dpi powoduje, że uzyskujemy jeszcze lepsze nasycenie kolorów w podświetlanych reklamach niż przy tradycyjnym wydruku plakatowym. Zastosowanie: podświetlane gabloty, wiaty przystankowe, a także wystrój firmy.
  • Papier fotograficzny druk wysokiej jakości na papierze fotograficznym. Wysoka trwałość na promieniowanie UV.

Rodzaj


Papier billboardowy
Papier Blue Back
Papier White Back
Papier City Light
Papier fotograficzny

Wysokość [cm] Szerokość [cm]
Liczba sztuk Łącznie m2
 Wydruk netto/brutto
 

Czas realizacji

Razem netto/brutto:

 
faqmaterialyplatnosci
© 2011 citiprint.pl. All rights reserved | Polityka prywatności