Papiery
Opis
Papiery - popularna i tania forma reklamy zewnętrznej (ekspozycja krótkookresowa) i wewnętrznej, odporna na warunki atmosferyczne.
- Papier billboardowy - jedna z najtańszej formy reklamy zewnętrznej. Przeznaczona do częstej zmiany ekspozycji.
- Papier Blue Back - papier z charakterystycznym niebiskim podkładem, który zapobiega przeswitywaniu plakatów i garfik poprzednio naklejonych. Stosowany do naklejania na słupach itp.
- Papier White Back - sosowany do druku plakatów bardzo wysokiej jakości (lepsza jakość w porównaniu z drukiem na papierze BLUE BACK).
- Papier City Light - druk w jakości fotorealistycznej w rozdzielczość 1440 dpi powoduje, że uzyskujemy jeszcze lepsze nasycenie kolorów w podświetlanych reklamach niż przy tradycyjnym wydruku plakatowym. Zastosowanie: podświetlane gabloty, wiaty przystankowe, a także wystrój firmy.
- Papier fotograficzny druk wysokiej jakości na papierze fotograficznym. Wysoka trwałość na promieniowanie UV.